Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jhon
Administrator
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:34, 24 Mar 2008 Temat postu: Match rules 2 |
|
|
The maplist for ET Stopwatch 6on6 is:
adlernest
sw_oasis
braundorf_b4
bremen_b2
frostbite
radar
supply
sw_goldrush_te
3. Client settings
All teamcommands are allowed.
Client settings while testing servers before the match:
a) snaps: 20, rate: the value that the player will use during the match
b) cl_maxpackets: 60
4. Server settings
Matches must be played on servers running the latest official aproved version of Wolfenstein: Enemy Territory and the associated maps. ET 2.60b and ETPRO (3.2.6) with the latest ClanBase config will be used.
5. Guid’s
Every player must register his ETPRO guid on the ww.LINK.www page.
The last change of a GUID can not be done later than 24 hours before a match.
It is the clan's responsibility to validate GUID's BEFORE a match has started. In different case player will be not admitted to game.
6. Miscellaneous rule
Substitutes are allowed but can be done only during map changes, intermissions or pauses. A maximum of 2 substitutes are allowed per team in the match.
Both players have the right to pause the match, 2 times per round.
One spectator per team is allowed. Teams should use the /speclock command to block the view of the opponent's spectator and /specinvite to invite theirs. Spectators must be muted. In case the match is selected for coverage, ETTV present, spectators must follow the match using ETTV and they will not be allowed to be in the gameserver.
For the winning game team receives 3score, for draw team receives 1score,
Admissible are Warns minimum before 6 months, in different the case the player will not be admitted to game.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Stek
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pon 17:07, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
The maplist for ET Stopwatch 6on6 is:
adlernest
sw_oasis
braundorf_b4
bremen_b2
frostbite
radar
supply
sw_goldrush_te
+reactor :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vi3ri
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:26, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
regulamin juz jest. wiec nie zmieniac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dager
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 21:15, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
wiekszy map pool = wiekszy fan
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jhon
Administrator
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:43, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Dodamy kilka map bedzie ciekawiej zobaczymy jakie pisac propozycje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xcool
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:46, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
tc_base, karsiah_te2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dager
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 18:12, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
proponuje dodac: et_beach, reactor_final, et_ice, crevasse_b3, tc_base, karsiah_te2 jescze fajna jest frost_comp_b4 naprade ciekawa mapka tez byla w jakims cupie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vi3ri
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:42, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
omg jeszcze fueldump mlb_tample te_vallhala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stek
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Wto 19:01, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Vi3ri napisał: | regulamin juz jest. wiec nie zmieniac. |
ale w czym problem ulepszyc go? rozumiem ze komus moga sie mapy nie podobac, ale imo pare rzeczy w nim trzeba zmienic ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
phase
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 17:08, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
hah nic to ze regulamin (to co napisał in inglisz Jhon) jest KOPIĄ tego z CB, a mialbyc niby to stworzony od podstaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dager
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 17:32, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Vi3ri napisał: | omg jeszcze fueldump mlb_tample te_vallhala |
Podalem propozycje i tyle, wiem ze ty grasz tylko sd i golda, ale pls nie wypowiadaj sie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vi3ri
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:35, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
phase napisał: | hah nic to ze regulamin (to co napisał in inglisz Jhon) jest KOPIĄ tego z CB, a mialbyc niby to stworzony od podstaw |
a wiec po pierwsze dzieciaku. To jest dzial Propozycje,wiec jak mogles sie domyslec to jest propozycja ,ze ciebie nie ucza w szkole takich rzeczy so soz return to elementary school
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stek
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Czw 18:29, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
phase napisał: | hah nic to ze regulamin (to co napisał in inglisz Jhon) jest KOPIĄ tego z CB, a mialbyc niby to stworzony od podstaw |
to nie jest caly regulamin, akurat te czesc CB ma dobrze opracowane, i taka zostanie przyjeta w lidze, regulamin bedzie zmieniony glownie w przypadku sposobu rozgrywania meczy (naszym zdaniem ktore ulatwia rozegranie szybkiego meczu) Niestety baaaaardzo powli to cos idzie w weekend wezme sie za to glebiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krasna
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:02, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
sdsd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|